Ένταση στην Αυτοδιοίκηση δημιουργεί ο Γ. Πατούλης, εκδίδοντας κατά πλειοψηφία κείμενο της ΚΕΔΕ κατά του αντιπεριφερειάρχη Β. Τομέα Γ. Καραμέρου για τη διαχείριση του επισιτιστικού προγράμματος 2014 - 2020. Στο ψήφισμα, που καταψήφισε η «Ριζοσπαστική Αυτοδιοικητική Πρωτοβουλία», καλείται η Ρ. Δούρου «να ανακαλέσει στην τάξη» τον αντιπεριφερειάρχη και «να δηλώσει δημόσια» ότι «η κατανομή των κονδυλίων του Περιφερειακού Ταμείου Αττικής θα γίνει με αντικειμενικά κριτήρια και όχι με κριτήριο το αν θα συμμορφώνονται με τις υποδείξεις εκπροσώπων της Περιφέρειας».
Για το θέμα ρωτήθηκε κατά τη χθεσινή συνέντευξη Τύπου στο υπουργείο Εσωτερικών ο Ν. Βούτσης, που απάντησε πως «δεν είναι ώρα να ξεσπάσει πόλεμος μεταξύ δήμων και Περιφερειών» και πως «πρέπει να υπάρχει ισορροπία».