Live τώρα    
Εν οψει της οριστικής ρύθμισης για τους "διαθέσιμους" στο πρώτο ν/σ του ΥΔΜΗΔ / Αναστολή της κινητικότητας ανακοίνωσε ο Γ. Κατρούγκαλος
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Εν οψει της οριστικής ρύθμισης για τους "διαθέσιμους" στο πρώτο ν/σ του ΥΔΜΗΔ / Αναστολή της κινητικότητας ανακοίνωσε ο Γ. Κατρούγκαλος

Ρεπορτάζ: Νίκος Μορφονιός

Στην αναστολή όλων των διαδικασιών κινητικότητας προχώρησε το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης εν όψει της οριστικής ρύθμισης του ζητήματος των "διαθέσιμων" στο πρώτο νομοσχέδιο του υπουργείου μέσα στον Μάρτιο.

Αφορμή για τη σχετική ανακοίνωση της αναστολής αποτέλεσε η έκδοση των προσωρινών πινάκων από το ΑΣΕΠ με καθηγητές της τεχνικής εκπαίδευσης, μετά τη σχετική απόφαση του Τριμελούς Υπηρεσιακού Συμβουλίου του υπ. Παιδείας. Ειδικότερα, το ΑΣΕΠ, στο πλαίσιο της τρέχουσας διαδικασίας κινητικότητας του προσωπικού της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας (ανακοινώσεις 8/2013 και 10/2014), ανακοίνωσε ότι το Τριμελές Ειδικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο του φορέα προέλευσης εξέδωσε νέους αλφαβητικούς πίνακες διάθεσης και νέους πίνακες υπαλλήλων που διατίθενται σε περισσότερες από μία θέσεις. Οι πίνακες αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του προς ενημέρωση των ενδιαφερομένων εκπαιδευτικών.

Αυτό προκάλεσε την αντίδραση του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης Γ. Κατρούγκαλου, ο οποίος έχει δεσμευτεί για τον οριστικό τερματισμό της διαθεσιμότητας και την επάνοδο στο Δημόσιο των εμπλεκόμενων υπαλλήλων με ρύθμιση που θα ενταχθεί στο πρώτο ν/σ του ΥΔΜΗΔ. Η αναστολή, εξάλλου, απαντά και στο επιτακτικό ζήτημα της λεγόμενης "γκρίζας ζώνης" των "διαθέσιμων", οι οποίοι βρίσκονται σε προσωρινούς πίνακες χωρίς όμως να έχουν εκδοθεί οι οριστικοί, με συνέπεια να μην εντάσσονται ούτε στους μετακινηθέντες αλλά ούτε και στους εκτός τελικών πινάκων "διαθέσιμους".

Όπως υπογραμμίζει στην ανακοίνωση αναστολής των διαδικασιών το ΥΔΜΗΔ, "σε συνέχεια της έκδοσης από το ΑΣΕΠ την 25η Φεβρουαρίου 2015 πινάκων διάθεσης προσωπικού, στο πλαίσιο της διαδικασίας της κινητικότητας, ο αν. υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ανακοίνωσε ότι κάθε περαιτέρω σχετική διαδικασία αρμοδιότητας της διοίκησης αναστέλλεται εν όψει επικείμενης νομοθετικής ρύθμισης του ζητήματος".

Ν. Βούτσης: "Δεν υπάρχει περίπτωση να μη γίνουν οι επαναπροσλήψεις"

Στο ζήτημα της επανόδου, άλλωστε, των απολυμένων αναφέρθηκε χθες και ο υπουργός Εσωτερικών Ν. Βούτσης, διαβεβαιώνοντας σε όλους τους τόνους πως "δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μη γίνουν οι προσλήψεις.... Έχουμε δεσμευτεί και θα το υλοποιήσουμε στο πλαίσιο των 15.000 προσλήψεων που έχουν συμφωνηθεί", υπογράμμισε χαρακτηριστικά, ενώ αναφέρθηκε και στη φερόμενη διαφωνία των δανειστών για τις επαναπροσλήψεις, λέγοντας πως κάτι τέτοιο "θα σήμαινε ιδεολογική εμμονή. Είμαι σίγουρος ότι δεν απηχεί την αντίληψη των όσων συνυπέγραψαν τη συμφωνία του Εurogroup". Τέλος, σε σχέση με το ζήτημα της διαδικασίας επανόδου αλλά και το θέμα της αξιολόγησης παρέπεμψε στον αναπληρωτή υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης λέγοντας ότι "Ισχύει ό,τι έχει πει ο Γ. Κατρούγκαλος".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0