Live τώρα    
Άνθιμος για Τσίπρα - Βαρουφάκη / Κάνουν το χρέος τους, είναι άνθρωποι που αγωνίζονται
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Άνθιμος για Τσίπρα - Βαρουφάκη / Κάνουν το χρέος τους, είναι άνθρωποι που αγωνίζονται

Θεσσαλονίκη

Σε καλό κλίμα ήταν η χθεσινή συνάντηση του μητροπολίτη Θεσσαλονίκης και της υφυπουργού Μακεδονίας Θράκης Μαρίας Κόλλια - Τσαρουχά, κατά τη διάρκεια της οποίας ο κ. Άνθιμος εκφράστηκε θετικά για τον Αλέξη Τσίπρα και τον Γιάνη Βαρουφάκη.

Η υφυπουργός Μακεδονίας Θράκης μίλησε για την ανάγκη καλής συνεργασίας Εκκλησίας - κράτους. "Ελπίζουμε ότι το μήνυμα της Σαρακοστής θα προσδώσει πνευματική διαύγεια σε όλους μας για να σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων και να βγούμε νικητές ως λαός και ως χώρα. Σ' αυτόν τον αγώνα ευχής έργον είναι να σταθούν δίπλα στην κυβέρνηση άπαντες», είπε ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης δήλωσε ότι η συνεργασία ΥΜΑΘ - μητρόπολης θα συνεχιστεί, «καθώς το κράτος και η Εκκλησία είναι συνεργάτες». Ερωτηθείς τον Αλ. Τσίπρα και Γ. Βαρουφάκη είπε πως "είναι ξεχωριστός ο ένας από τον άλλο, αλλά και οι δύο είναι υψηλής διανοητικής ικανότητας, πιστεύουν σε αυτό που προσπαθούν να κάνουν και έχουν την επιμονή και τη διαύγεια να ανανεώνουν αυτό που ζητούν μέχρι να φτάσουν σε ένα καλό αποτέλεσμα. Ο Θεός βοηθός και ο λαός βοηθός για να έχουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε". "Κάνουν το χρέος τους και πρόκειται για ανθρώπους που αγωνίζονται" κατέληξε.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0