"Αχτίδα ελπίδας" για την επίλυση των προβλημάτων υποδομής που αντιμετωπίζουν το Ειδικό Γυμνάσιο και Λύκειο Ιλίου και το ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής αποτέλεσε σύσκεψη που συγκάλεσε την περασμένη Δευτέρα ο αντιπεριφερειάρχης Δυτικού Τομέα Σπ. Τζόκας στον χώρο του Εθνικού Κέντρου Αποκατάστασης Κινητικά Αναπήρων, όπου στεγάζεται το Ειδικό Γυμνάσιο - Λύκειο Ιλίου με τη συμμετοχή του ειδικού συνεργάτη του υπουργού Υγείας Β. Αυγουλά, του δημάρχου Ιλίου Ν. Ζενέτου και του επικεφαλής της «Αλληλέγγυας Πόλη» Κ. Καβουρά.
"Σκοπός της σύσκεψης ήταν να διαπιστώσουμε τα προβλήματα και να κάνουμε παρεμβάσεις όπου μπορούμε" εξήγησε στην «Α» ο Σπ. Τζόκας, ενώ ο Β. Αυγουλάς επισήμανε πως "μέχρι σήμερα κανείς δεν είχε ακούσει αυτούς τους ανθρώπους". Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκαν η απουσία εξόδων κινδύνου στο σχολείο, η μη λειτουργία του κολυμβητηρίου και του γυμναστηρίου και η διαμόρφωση του προαυλίου ώστε να καταστεί λειτουργικό για τους μαθητές. "Το προαύλιο είναι ένας χωματόδρομος, με αποτέλεσμα τα αναπηρικά αμαξίδια που κινούνται οι μαθητές να τουμπάρουν και να υπάρχει άμεσος κίνδυνος τραυματισμού τους" επισήμανε ο Β. Αυγουλάς.
Ο δήμος δεσμεύθηκε για άμεση παρέμβαση των Τεχνικών Υπηρεσιών τόσο για τη διαμόρφωση του προαυλίου όσο και για το ζήτημα των θυρών κινδύνου. Από την πλευρά τους Περιφέρεια και υπουργείο Υγείας δεσμεύθηκαν ότι θα έρθουν σε συνεννόηση με τον Οργανισμό Σχολικών Κτηρίων προκειμένου να επιδιορθωθούν οι ζημιές που προκάλεσε ο σεισμός του 1999 θέτοντας εκτός λειτουργίας το κολυμβητήριο.
Για "ελπιδοφόρα συνάντηση" έκανε λόγο ο διευθυντής του ειδικού σχολείου Αν. Μερκούρης, που ενημέρωσε ότι θα επιδιωχθεί συνάντηση με το υπουργείο Παιδείας για να αντιμετωπιστεί η έλλειψη προσωπικού.
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΛΟΛΗΣ