Δύο γυναίκες έχασαν τη ζωή τους χθες το απόγευμα μέσα στο σπίτι τους από αναθυμιάσεις. Η πρώτη εντοπίστηκε χθες το απόγευμα στο διαμέρισμά της στον Χολαργό, στην οδό Κανάρη 10 και σύμφωνα με την Πυροσβεστική είχε πάρει φωτιά το θερμαντικό σώμα που είχε για να ζεσταθεί και η ίδια έχασε τη ζωή της, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, από αναθυμιάσεις. Η φωτιά είχε σβήσει πριν φτάσει η Πυροσβεστική και δεν είχε πάρει ιδιαίτερη έκταση, σύμφωνα πάντα με την Πυροσβεστική.
Σε ανάλογο περιστατικό έχασε τη ζωή της και η δεύτερη γυναίκα που βρέθηκε νεκρή στο σπίτι της στην Όσσα Λαγκαδά στη Θεσσαλονίκη, μόνο που σε αυτή την περίπτωση η φωτιά ξεκίνησε από την κουζίνα και όχι από θερμαντικό σώμα, σύμφωνα με την Πυροσβεστική.