Την πρώτη ενημέρωση για τα ζητήματα που απασχολούν τους δικηγόρους είχε χθες ο υπουργός Δικαιοσύνης Νίκος Παρασκευόπουλος από τον πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθήνας Βασίλη Αλεξανδρή που τον επισκέφτηκε στο υπουργείο.
Ο Β. Αλεξανδρής συζήτησε με τον νέο υπουργό τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει το δικηγορικό σώμα αλλά και ευρύτερα ο χώρος της Δικαιοσύνης και είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις προς την κατεύθυνση της επίλυσής τους.
Το ραντεβού των δύο ανδρών ανανεώθηκε για την ερχόμενη Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου, οπότε και ο υπουργός Δικαιοσύνης θα επισκεφτεί τον ΔΣΑ κατόπιν πρόσκλησης του προέδρου του.