Live τώρα    
Μελετά το υπουργείο Υγείας / Μηδενική συμμετοχή για την ινσουλίνη
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Μελετά το υπουργείο Υγείας / Μηδενική συμμετοχή για την ινσουλίνη

Τον μηδενισμό της οικονομικής συμμετοχής, η οποία φθάνει σήμερα στο 10%, στην προμήθεια της ινσουλίνης για τους ασθενείς με διαβήτη τύπου 2 (ινσουλινοθεραπευόμενοι) θα μελετήσει θετικά ο υπουργός Υγείας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων Παναγιώτης Κουρουμπλής, σύμφωνα με όσα δήλωσε χθες ο ίδιος, κατά τη διάρκεια της συνάντησής του με το προεδρείο της Πανελληνίας Ομοσπονδίας Σωματείων και Συλλόγων Ασθενών με Σακχαρώδη Διαβήτη (ΠΟΣΣΑΔΙΑ).

Ο Παναγιώτης Κουρουμπλής διαβεβαίωσε επίσης το προεδρείο της Ομοσπονδίας ότι προτίθεται να τοποθετήσει εκπροσώπους της Ομοσπονδίας σε όλες τις επιτροπές οι οποίες αφορούν τον σακχαρώδη διαβήτη, ενώ χαρακτήρισε ως απαράδεκτο το γεγονός ότι έχουν καταργηθεί τα διαβητολογικά κέντρα στα νοσοκομεία του ΕΣΥ της χώρας μας.

Β.Β.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0