Συνάντηση με επιτροπή εκπροσώπων της τοπικής κοινότητας Ιεράπετρας Λασιθίου είχε χθες ο υπουργός Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων Αρ. Μπαλτάς, παρουσία του γ.γ. του υπουργείου Δ. Χασάπη. Η επιτροπή των εκπροσώπων, αποτελούμενη από τον βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ του νομού Λασιθίου Κ. Δερμιτζάκη, τον δήμαρχο Ιεράπετρας Θ. Καλατζάκη, τον πρώην αντιπρύτανη του Πανεπιστημίου Αθηνών Μ. Δερμιτζάκη και τον καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών Χρ. Χαραλαμπάκη, μετέφεραν στον υπουργό μια γενικότερη εικόνα των προβλημάτων αλλά και των δυνατοτήτων της περιοχής, με επίκεντρο το ζήτημα του ΤΕΙ Ιεράπετρας. Ακολούθησε γόνιμη ανταλλαγή απόψεων, με τον υπουργό να δηλώνει το αμέριστο ενδιαφέρον του.
Συνάντηση για το ΤΕΙ Ιεράπετρας