Την ανάγκη να στελεχωθεί το Κέντρο Υποδοχής και Αλληλεγγύης του Δήμου Αθηναίων (ΚΥΑΔΑ), μετά την αποδυνάμωσή του με την αποχώρηση 40 συμβασιούχων - street workers, υπογράμμισε στο χθεσινό δημοτικό συμβούλιο η Ανοιχτή Πόλη. Το τελευταίο τραγικό συμβάν με τον θάνατο αστέγου στους Αμπελόκηπους, που απανθρακώθηκε προσπαθώντας να προφυλαχθεί από την παγωνιά με αυτοσχέδια φωτιά, ανέδειξε ξανά την αδυναμία του Δήμου Αθηναίων να αντιμετωπίσει το πρόβλημα. "Δεν είναι αρμοδιότητά μας, αλλά αρμοδιότητα που αφορά το κεντρικό" είπε ο Γ. Καμίνης, τονίζοντας ακόμα πως ο δήμος κάλυψε το κενό "ενισχύοντας τις δομές μας και κινητοποιώντας την κοινωνία των πολιτών, με το πλήθος των εθελοντικών οργανώσεων και φορέων που συνεργάζονται μαζί μας».
Η Ανοιχτή Πόλη υπογράμμισε ότι η παρέμβαση του Δήμου θα μπορούσε να είναι αποτελεσματικότερη, με αφετηρία την καλύτερη αξιοποίηση της δωρεάς από τη νορβηγική κυβέρνηση. "Σε κάθε περίπτωση η ενίσχυση του ΚΥΑΔΑ είναι απαραίτητη" ανέφερε και υποστήριξε πώς δεν υπάρχουν περιθώρια "για την οποιαδήποτε απώλεια σε προσωπικό", αλλά είναι εξίσου σημαντικό να μην παραγκωνίζεται κανείς, όπως συμβαίνει "με τη μετάθεση της διευθύντριας του ΚΥΑΔΑ που έχει μπει στο... ψυγείο".
Κ.Θ.Π.