"Η περιφερειακή αρχή Θεσσαλίας απειλεί να τινάξει στον αέρα το σύνολο των έργων που έχει ανάγκη ο θεσσαλικός κάμπος", καταγγέλλει η περιφερειακή παράταξη «Δρόμος Ανατροπής για τη Θεσσαλία», με αφορμή την επιμονή της Περιφέρειας στο σχέδιο εκτροπής του Αχελώου, τη στιγμή μάλιστα που υπάρχει υφιστάμενο εναλλακτικό σενάριο που περιλαμβάνει την υλοποίηση τόσο των δρομολογημένων όσο και των πρόσθετων έργων ταμίευσης νερού στη Θεσσαλία, χωρίς μεταφορά νερού από τον ποταμό.
Υπενθυμίζοντας ότι "στην εκτροπή Αχελώου έχουν εναντιωθεί διαχρονικά ο ΣΥΡΙΖΑ, φορείς της Αιτωλοακαρνανίας και της Δυτικής Ελλάδας και περιβαλλοντικές οργανώσεις, πετυχαίνοντας αποφάσεις παγώματος και ακύρωσης του έργου", η περιφερειακή παράταξη υπογραμμίζει: "Η περιφερειακή αρχή για μια ακόμη φορά επέλεξε, όταν συζητούνταν τα δύο εναλλακτικά σενάρια για το Σχέδιο Διαχείρισης Λεκανών Απορροής του Υδατικού Διαμερίσματος Θεσσαλίας, να επιμείνει στην επιλογή που προβλέπεται υποχρεωτικά η εκτροπή του Αχελώου ποταμού. Στην απόφαση αντιτάχθηκαν εκ νέου φορείς της Αιτωλοακαρνανίας, καταθέτοντας νέα αίτηση ακύρωσης των υδατικών σχεδίων".
"Το νέο πάγωμα μέχρι τις 4 Μαρτίου κι ακόμη περισσότερο, αν προχωρήσουν σε αίτημα αναβολής της εκδίκασης της υπόθεσης οι θεσσαλικοί φορείς που συντάσσονται με το έργο της εκτροπής, θα μπλοκάρει ένα ολόκληρο πλέγμα αρδευτικών και υδρευτικών έργων", τονίζει ο «Δρόμος Ανατροπής» και κρούει τον κώδωνα του κινδύνου, επισημαίνοντας ότι "με το τρέχον πάγωμα, έργα που είναι απαραίτητα δεν θα μπορέσουν να ενταχθούν σε ευρωπαϊκά προγράμματα χρηματοδότησής τους".
Στο πλαίσιο αυτό η περιφερειακή παράταξη καλεί την Περιφέρεια "να αποφύγει νέες δικαστικές περιπέτειες που δεν ωφελούν τον τόπο και να προχωρήσει στο υφιστάμενο εναλλακτικό σενάριο".