«Όσοι επενδύουν στην καταστροφολογία να ξέρουν ότι θα ξεπεραστούν από τις εξελίξεις και θα τεθούν ολοκληρωτικά στο περιθώριο» τόνισε χθες, στην προγραμματική της ομιλία, η υφυπουργός Μακεδονίας - Θράκης Μαρία Κόλλια - Τσαρουχά, καλώντας όλους και όλες "να σταθούν δίπλα μας και να δημιουργηθεί ένα κοινό μέτωπο για να πετύχουμε καλύτερους όρους. Ας σταθούν δίπλα μας στην κοινή διαπίστωση ότι χρειάζονται μεταρρυθμίσεις, ότι πρέπει να αποκτήσουμε δίκαιο φορολογικό σύστημα και ότι πρέπει να συντρίψουμε τη φοροδιαφυγή».
Αναφορικά με το χαρτοφυλάκιο που ανέλαβε, η κ. Κόλλια - Τσαρουχά τόνισε την ανάγκη το ΥΜΑΘ να έχει ουσιαστικό επιτελικό και συντονιστικό ρόλο των φορέων του από τη Φλώρινα μέχρι τον Έβρο, «για να λειτουργήσει ως πυλώνας ανάκαμψης της οικονομίας, για να προωθήσει τις επενδύσεις και να στηρίξει την αγορά της Β. Ελλάδας». Συμπλήρωσε ότι το ΥΜΑΘ για να παίξει αυτό τον ρόλο πρέπει «να έχει και τις απαραίτητες πιστώσεις ώστε να αποτελέσει πρότυπο υπουργείο περιφερειακής ανάπτυξης, προκειμένου να στηρίξει έμπρακτα την περιφερειακή αποκέντρωση, που παραμένει μεγάλο ζητούμενο στη χώρα».