Live τώρα    
Δήμαρχοι κατά περιφερειαρχών για το ΕΣΠΑ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Δήμαρχοι κατά περιφερειαρχών για το ΕΣΠΑ

Σφοδρά αντέδρασε η ΚΕΔΕ στην απαίτηση του προέδρου της Ένωσης Περιφερειών, Κ. Αγοραστού, που διατυπώθηκε και κατά τη συνάντηση με τον υπουργό Εσωτερικών Ν. Βούτση, να καταργηθεί η Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (ΕΕΤΑΑ) και να πάψει πλέον να λειτουργεί ως ενδιάμεσος φορέας στη διαχείριση του ΕΣΠΑ, προκειμένου οι Περιφέρειες να έχουν την αποκλειστική διαχείριση των κοινοτικών πόρων.

"Δεν θα αποδεχθούμε ρόλο κομπάρσου σε ένα θέμα που αφορά το μέλλον των τοπικών μας κοινωνιών" τονίζουν οι δήμαρχοι απαιτώντας "ισότιμη συνεργασία με την κεντρική εξουσία και τις Περιφέρειες της χώρας, με στόχο την όσο το δυνατόν καλύτερη αξιοποίηση του ΕΣΠΑ".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0