Αβέβαιο είναι το μέλλον για 24 συμβασιούχους του Δήμου Αθηναίων. Παρ' ότι το δικαστήριο τους δικαίωσε, αναγνωρίζοντάς τους ότι καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, ο δήμος άσκησε έφεση. Η δημοτική σύμβουλος της Ανοιχτής Πόλης Ελθ. Αγγελοπούλου ζήτησε από τη δημοτική αρχή Καμίνη να αποσύρει την έφεση, η οποία θα εκδικαστεί το 2016, ώστε να μην απειλούνται οι εργαζόμενοι με απόλυση.
"Ο δήμος έχει ήδη παραιτηθεί σε όμοιες υποθέσεις που αφορούν άλλους εργαζόμενους" υπενθυμίζουν οι 24 συμβασιούχοι. "Ας αλλάξει η νέα κυβέρνηση τον 'Καλλικράτη', για να μην έχει ποινική ευθύνη η εκάστοτε δημοτική αρχή" απαντά ο αντιδήμαρχος καθαριότητας Ανδρ. Βαρελάς, παρ' ότι αναγνωρίζει την έλλειψη προσωπικού στον δήμο.