Κατά της παραχώρησης των περιφερειακών αεροδρομίων και υπέρ της πριμοδότησης ενός μοντέλου διαχείρισης δημοσίου-ιδιωτικού με τη συμμετοχή δήμων - Περιφερειών, τάχθηκε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.
Μιλώντας χθες στον ρ/δ «Αθήνα 9,84» ο Χρ. Σπίρτζης σημείωσε χαρακτηριστικά πως "αν μιλάμε για τα αεροδρόμια Ρόδου, Κέρκυρας, Μυκόνου ή Σαντορίνης, απ' όπου έχουμε μεγάλες διελεύσεις και συγκεκριμένες δραστηριότητες, υπάρχουν οι τοπικές κοινωνίες, οι οποίες δεν έχουν ερωτηθεί, αν επιθυμούν να μετάσχουν οι δήμοι, οι Περιφέρειες, οι επενδυτές σε ένα σχήμα και να υπάρχει συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, με κυρίαρχο το Δημόσιο, ώστε να διασφαλίζονται και πέντε πράγματα... Όταν πας να δημιουργήσεις μονοπωλιακές ή ολιγοπωλιακές καταστάσεις σε μία χώρα, σε αυτόν τον τομέα και σε άλλους, έχεις πρόβλημα ως χώρα..." κατέληξε.
Ο Χρ. Σπίρτζης αναφέρθηκε και στη σύμβαση παραχώρησης του «Ελ. Βενιζέλος», αφήνοντας αιχμές για τη μεγάλη διάρκειά της, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι δεν έχει συμβάλλει τα μέγιστα στη διακίνηση των επιβατών.