Τρεις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους από επιπλοκές της γρίπης Α μέσα σε μία ημέρα και ο αριθμός των θυμάτων έφθασε χθες το απόγευμα τα 22.
Σύμφωνα με τα σχετικά στοιχεία του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ), τριάντα (30) ασθενείς νοσηλεύονται αυτήν τη στιγμή σε κρίσιμη κατάσταση σε μονάδες εντατικής θεραπείας (ΜΕΘ) νοσοκομείων του ΕΣΥ όλης της χώρας, ενώ, από το τέλος Δεκεμβρίου του 2014 μέχρι σήμερα, εξήντα έξι (66) ασθενείς με γρίπη Α έχουν χρειασθεί νοσηλεία σε ΜΕΘ.