ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ
"Η ΑΕΚ θα φτιάξει γήπεδο είτε την πολεμούν είτε όχι", είπε ο Δημήτρης Μελισσανίδης μετά τον αγώνα της ΑΕΚ με τον Ατρόμητο, γράφοντας έτσι για την περασμένη εβδομάδα τον επίλογο του σίριαλ που έχει στηθεί γύρω από το νέο γήπεδο της ομάδας, με την ΠΑΕ να πρωτοστατεί, φτάνοντας ακόμα και στο σημείο να στοχοποιήσει με αναρτήσεις της στο facebook τον διευθυντή της "Α" Νίκο Φίλη. Το σχόλιο του ισχυρού άνδρα του Δικεφάλου είναι αντιπροσωπευτικό της συνολικής στάσης της ΠΑΕ απέναντι στο θέμα.
Παρ' ότι και τη μέρα των Θεοφανείων σημειώθηκαν επιθέσεις από οργανωμένες ομάδες κιτρινόμαυρων τραμπούκων, που προκάλεσαν τον τραυματισμό του συναδέλφου Μάνου Καμπούρη, η ΠΑΕ ΑΕΚ δεν καταδίκασε τα επεισόδια, ενώ, αντί να κατευνάσει τα πνεύματα, προχώρησε σε σφοδρή επίθεση εναντίον του Ν. Φίλη, χαρακτηρίζοντας τον "μπουχέσα της 'Αυγής'". Η δημοσίευση της ΠΑΕ ενόχλησε πολλούς από τους φιλάθλους της Ένωσης, που με σχόλια τους αποδοκίμασαν το ύφος της ανάρτησης. Δεκάδες likes στους διαφωνούντες με την ανάρτηση ακολούθησαν, αποδεικνύοντας ότι υπάρχει πολύς κόσμος που υποστηρίζει την ομάδα, αλλά είναι μακριά από τη λογική που ακούσαμε πολλές φορές σε σύνθημα από οπαδούς "όλο το Άλσος γήπεδο". Παράλληλα, η κιτρινόμαυρη διοίκηση προανήγγειλε κύμα αντεπίθεσης με ασφαλιστικά μέτρα εναντίον του δήμου για τον χώρο που στεγάζονται εδώ και 23 χρόνια τα απορριμματοφόρα του δήμου, την ώρα που τα οπαδικά sites έσπερναν το μίσος, περιγράφοντας ως εμμονικό τον δήμαρχο και προσκολλημένο στην κομματική και ιδεολογική του ταυτότητα.
Ούτε όμως η συνάντηση του Αλ. Τσίπρα με τον σύλλογο παλαιμάχων της ΑΕΚ, αντιπροσωπεία του οποίου διατηρεί πόστα στη διοίκηση της ΠΑΕ, απέφερε καρπούς. Αν και το τέλος της συνάντησης διαδέχτηκαν οι δηλώσεις ικανοποίησης του Λ. Νικολάου για τη στάση του Αλ. Τσίπρα, τον οποίο χαρακτήρισε "ειλικρινή", αναφέροντας ακόμα για τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ "ότι θέλει να γίνει γήπεδο στη Νέα Φιλαδέλφεια και ότι η Νέα Φιλαδέλφεια είναι συνυφασμένη με την ΑΕΚ και η ΑΕΚ με τη Νέα Φιλαδέλφεια. Από την δική του πλευρά, πιστεύει πως όταν έρθει η ώρα αυτή που θα 'χει τη δυνατότητα να κινήσει τα νήματα σαν κυβέρνηση, θα σταθεί στο πλάι της ΑΕΚ, του δήμου και της νομιμότητας, με αποτέλεσμα να γίνει το γήπεδο». Βρήκε, τέλος, "λογική" τη θέση του Αλ. Τσίπρα ότι δεν μπορεί να επέμβει στον Δήμο της Ν. Φιλαδέλφειας, καθώς "είναι ανεξάρτητη αρχή".
Λίγες ώρες αργότερα, ο σύλλογος παλαιμάχων αναδιπλώθηκε και στην ανακοίνωσή του μίλησε για προεκλογικά ευχολόγια, αποκαλύπτοντας ωστόσο και τον βασικό λόγο που "ενοχλήθηκε" η πλευρά της διοίκησης της ΑΕΚ. Η ικανοποίηση από τον Αλ. Τσίπρα του αιτήματος να ασκήσει πίεση στον Άρη Βασιλόπουλο ώστε να αποσύρει την προσφυγή στο ΣτΕ ήταν επί της ουσίας ο βασικός στόχος της συζήτησης με τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ. Στόχος όμως που δεν επετεύχθη και ως εκ τούτου ο πόλεμος συνεχίζεται...
Η δημοτική αρχή, από την πλευρά της, όπως προανήγγειλε και ο Άρης Βασιλόπουλος είναι αποφασισμένη να αποδείξει ότι είναι εφικτή η κατασκευή γηπέδου για την ΑΕΚ "προδιαγραφών UEFA και ελίτ, χωρίς να κοπεί ούτε δέντρο από το Άλσος". Τα στοιχεία που θα το αποδεικνύουν θα δημοσιοποιηθούν σύντομα. Και τότε, όπως αφήνουν να εννοηθεί από τη δημοτική αρχή, θα φανεί και ποιοι θέλουν πραγματικά το γήπεδο. Άλλωστε ο δήμος δεν είπε ποτέ "όχι" στην κατασκευή του γηπέδου και την επιστροφή της ομάδας στη φυσική της έδρα. Παραμένει όμως αντίθετος στην εκμετάλλευση του ονόματος της ομάδας και την καταπάτηση του Άλσους. Κι αυτό φαίνεται πως ενοχλεί την άλλη πλευρά...