Την εργοδοσία της εφημερίδας «Ελευθεροτυπία» καταγγέλλει με ανακοίνωσή της η ΕΣΗΕΑ, για την πλήρη αδιαφορία και την πρωτοφανή αναλγησία της έναντι των 140 εργαζομένων. Η τριμερής διαδικασία ενώπιον του υπ. Εργασίας απέβη άκαρπη και στις τρεις διαδοχικές συναντήσεις που επιχειρήθηκαν, οπότε πλέον οι εργαζόμενοι ακολουθούν τη δικαστική οδό.
Η ΕΣΗΕΑ προσφέρει τη συνδρομή της νομικής υπηρεσίας της σε σειρά προσφυγών των εργαζομένων. Ήδη έχει γίνει προσφυγή στην Επιθεώρηση Εργασίας. Έχουν κατατεθεί μηνύσεις για μη καταβολή δώρου Χριστουγέννων. Περισσότεροι από 30 εργαζόμενοι βρίσκονται σε επίσχεση εργασίας, ενώ έχουν κατατεθεί ασφαλιστικά μέτρα για δεδουλευμένα 11 μηνών. Η συζήτηση στο Ειρηνοδικείο Αθήνας θα γίνει στις 30 Ιανουαρίου.