Κάνουν μάθημα στην αυλή μετά την πτώση του παράθυρου / Εισαγγελική παρέμβαση για το... υπαίθριο σχολείο στη Θεσσαλονίκη
Στον αυλόγυρο του σχολείου τους έκαναν και πάλι μάθημα χθες οι μαθητές του 12ου Δημοτικού Σχολείου, το οποίο κρίθηκε ακατάλληλο από τις τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης,...