Την άμεση απομάκρυνση του διοικητή του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής (ΨΝΑ - "Δαφνί") Παύλου Θεοδωράκη ζητεί ο ενιαίος σύλλογος των εργαζομένων του ιδρύματος, ο οποίος πραγματοποίησε χθες το μεσημέρι συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην πύλη του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής "Δρομοκαΐτειο".
Υπενθυμίζεται ότι συνεργάτες του υπουργού Υγείας είχαν μεταφέρει ευθύς μετά την ανάληψη των καθηκόντων της νέας κυβέρνησης στον Παύλο Θεοδωράκη την επιθυμία του Παναγιώτη Κουρουμπλή ο διοικητής του ΨΝΑ - "Δαφνί" να υποβάλει πάραυτα την παραίτησή του, κάτι το οποίο αρνήθηκε κατηγορηματικά ο Παύλος Θεοδωράκης. Την αποπομπή του διοικητή του ΨΝΑ - "Δαφνί" ζήτησε πρόσφατα με δημόσια αρθρογραφία του και ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Μανιός, ενώ τη συμπαράστασή της στις κινητοποιήσεις των εργαζομένων του ιδρύματος εκφράζει με γραπτή δήλωσή της η ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κωνσταντίνα Κούνεβα.
Την ίδια στιγμή, στην εναρκτήρια ομιλία του σε συνέδριο για την πολιτική Ψυχικής Υγείας, το οποίο πραγματοποιήθηκε σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Ανδρέας Ξανθός υπογράμμισε μεταξύ άλλων χθες:
"Σήμερα, λοιπόν, είναι περισσότερο επιβεβλημένος από ποτέ ο επανασχεδιασμός της πολιτικής για την ψυχική υγεία, η θέσπιση νέων στόχων, η ενίσχυση των δημόσιων δομών παροχής υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας, ο ουσιαστικός έλεγχος των ΜΚΟ και των ιδιωτικών ψυχιατρικών κλινικών, η στήριξη του θεσμού των ΚΟΙΣΠΕ ως σχήματος επαγγελματικής και κοινωνικής επανένταξης και χειραφέτησης των ψυχικά ασθενών, η πραγμάτωση, επιτέλους, της πολυσυζητημένης τομεοποίησης και η επαναδιαπραγμάτευση των δεσμεύσεων της χώρας με τους κοινοτικούς εταίρους. Μόνο με αυτόν τον τρόπο θα μπορούμε να μιλάμε για τις απαραίτητες προϋποθέσεις για την επιβίωση αλλά και την περαιτέρω ανάπτυξη της Ψυχικής Υγείας στην Ελλάδα στη μόνη δυνατή κατεύθυνση, εκείνη της Ολοκληρωμένης Περίθαλψης με κύριο προσανατολισμό την Κοινότητα και την εξατομικευμένη φροντίδα".
ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ