Live τώρα    
Το Τμήμα Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ για τις σχέσεις εργασίας στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας: / "Πλήρης και αποκλειστική η απασχόληση στο δημόσιο σύστημα υγείας"
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Το Τμήμα Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ για τις σχέσεις εργασίας στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας: / "Πλήρης και αποκλειστική η απασχόληση στο δημόσιο σύστημα υγείας"

Την πολιτική θέση του ΣΥΡΙΖΑ "για πλήρη και αποκλειστική απασχόληση όλων των εργαζόμενων στο δημόσιο σύστημα υγείας, συμπεριλαμβανομένων των γιατρών της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, των Πανεπιστημιακών και Στρατιωτικών γιατρών, κατάργηση των αποκλειστικών νοσοκόμων με δελτίο παροχής υπηρεσιών με παράλληλη πρόσληψη νέου μόνιμου προσωπικού, καθώς και κατάργηση των απογευματινών ιατρείων των νοσοκομείων με παράλληλη θεσμοθέτηση απογευματινής λειτουργίας με όρους Δημοσίου", επαναβεβαίωσε το Τμήμα Υγείας του κυβερνώντος κόμματος με αφορμή ποικίλα δημοσιεύματα σχετικά με την πιθανή επαναπρόσληψη (με δικαίωμα ιδιωτικού ιατρείου) των αποχωρησάντων γιατρών από τον ΕΟΠΥΥ με τον νόμο Γεωργιάδη.

"Η νέα πολιτική οφείλει να είναι στην κατεύθυνση του ευρύτερου δυνατού διαχωρισμού δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, με παράλληλη ενίσχυση του πρώτου. Αυτή άλλωστε είναι η θέση της Αριστεράς για το θέμα εδώ και δεκαετίες", τονίζεται στην ανακοίνωση, όπου υπενθυμίζεται ότι "στην τελευταία πανελλαδική συνδιάσκεψη του Τμήματος Υγείας, με συμμετοχή άνω των 250 συντρόφων υγειονομικών, τέθηκε ειδικά το ζήτημα των σχέσεων εργασίας, με τις νέες συνθήκες που προέκυψαν μετά τον νόμο Γεωργιάδη. Με ισχυρή πλειοψηφία, αποφασίστηκε ότι η σχέση εργασίας στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας δεν μπορεί να είναι άλλη από την πλήρη και αποκλειστική απασχόληση, χωρίς μεταβατικές περιόδους".

Δυσλειτουργική η μικτή σχέση εργασίας

Σε αυτό το πλαίσιο, το Τμήμα Υγείας "καλεί όποιον συνάδελφο υγειονομικό το επιθυμεί να ενταχθεί στη δημόσια Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας με τους όρους αυτούς. Θα είμαστε στο πλευρό τους για να συζητήσουμε τα δίκαια αιτήματά τους (βαθμολογικά, συνταξιοδοτικά, μισθολογικά, κ.λπ.) και να βρούμε την καλύτερη δυνατή λύση. Οι λόγοι αυτής της επιλογής, όπως είχαν προσδιοριστεί από προηγούμενες αποφάσεις του Τμήματος, είναι ότι η μικτή σχέση εργασίας (με δικαίωμα ιατρείου) είναι δυσλειτουργικό μοντέλο, που υποσκάπτει, με πολλούς τρόπους, τη λειτουργία του δημόσιου τομέα.

Οι χρήστες της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας το γνωρίζουν καλά εδώ και χρόνια. Για τη στελέχωση της δημόσιας πρωτοβάθμιας Υγείας θα στηριχτούμε, πέρα από τους γιατρούς που ήδη εργάζονται ή εργάζονταν στη δημόσια Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας και επιθυμούν να επανενταχθούν ως πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης, στο τεράστιο δυναμικό άριστα εκπαιδευμένων νέων γιατρών που μη βρίσκοντας δουλειά ξενιτεύονται κατά χιλιάδες. Θέλουμε να οικοδομήσουμε δημόσιες δομές πρωτοβάθμιας υγείας, βασικούς πυλώνες του ΕΣΥ, που θα εξυπηρετούν δωρεάν τον πληθυσμό και θα αποτελούν πόλο συσπείρωσης της τοπικής κοινωνίας. Αυτό δεν μπορεί να γίνει με μοντέλα του παρελθόντος που ούτε λειτουργούν αποτελεσματικά ούτε έχουν το ηθικοαξιακό φορτίο που είναι αναγκαίο για να στηριχτούν από την κοινωνία".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0