Την επιστροφή τους από τη φυλακή Δομοκού στα κελιά των φυλακών Κορυδαλλού ζητούν με επιστολή τους στο "Έθνος" οι Αλέκος Γιωτόπουλος και Βασίλης Τζωρτζάτος, καταγγέλλοντας ότι αν και έχει περάσει ένας μήνας από την ψήφιση του νόμου για την κατάργηση των φυλακών Τύπου Γ, τίποτα δεν έχει αλλάξει.
Οι δύο ισοβίτες της 17Ν, που ήδη αρνούνται να επιστρέψουν στα κελιά τους, αναφέρουν στην επιστολή: "Παρ' ότι οι περισσότεροι από τους κρατούμενους έχουμε κάνει αίτηση για να μας μεταφέρουν στις φυλακές όπου βρισκόμασταν πριν, τίποτα δεν έχει γίνει. Εδώ και έναν μήνα, κάθε εβδομάδα, μας εμπαίζουν, λέγοντάς μας ότι 'αυτές τις μέρες μεταφέρεστε, με πρώτους τους Γιωτόπουλο και Τζωρτζάτο'. Παράλληλα η αστυνομική δύναμη που βρίσκεται έξω από τη φυλακή εξακολουθεί να είναι στη θέση της, παρότι η Τύπου Γ καταργήθηκε. Μόνο ως προκλητική αργομισθία - ρουσφέτι εξηγείται η παρουσία της".