Καλά στην υγεία τους είναι και 31 εργάτες που εγκλωβίστηκαν μετά την κατάρρευση μιας βιομηχανικής σήραγγας στην περιοχή Γουίλμινγκτον του Λος Άντζελες, ανακοίνωσαν αργά την Τετάρτη αξιωματούχοι της πόλης.
Η σήραγγα που κατέρρευσε είχε διάμετρο 5,5 μέτρα και κατασκευαζόταν για τη διαχείριση των δημοτικών λυμάτων, ανέφερε σε ανακοίνωσή της η Πυροσβεστική Υπηρεσία του Λος Άντζελες
BREAKING TUNNEL COLLAPSE IN LOS ANGELES
— Kevin Dalton (@TheKevinDalton) July 10, 2025
As many as 15 tunnel workers have been initially reportedly isolated by a "collapse" in an industrial tunnel as many as six miles south from the response address, which is the sole tunnel access.pic.twitter.com/p4mGKG38EP
«Η LAFD μόλις ανέφερε ότι όλοι οι εργαζόμενοι που είχαν παγιδευτεί στη σήραγγα στο Γουίλμινγκτον έχουν πλέον βγει και έχουν καταγραφεί. Μόλις μίλησα με πολλούς από τους εργαζόμενους που είχαν παγιδευτεί. Ευχαριστούμε όλους τους γενναίους πρώτους ανταποκριτές μας που έδρασαν αμέσως», ανέφερε η δήμαρχος του Λος Άντζελες Κάρεν Μπας σε ανάρτησή της στο X.
Η κατάρρευση συνέβη περίπου 10 χιλιόμετρα νότια της μοναδικής πρόσβασης της σήραγγας, ανέφερε η LAFD, προσθέτοντας ότι περισσότεροι από 100 διασώστες έσπευσαν στο περιστατικό.
Οι εργαζόμενοι είχαν παγιδευτεί περίπου 2 χιλιόμετρα από την είσοδο της βιομηχανικής σήραγγας, η οποία βρίσκεται στην περιοχή Γουίλμινγκτον του Λος Άντζελες.