Η κεντροδεξιά συμπολίτευση της Ολλανδίας θα χάσει το ένα τρίτο των εδρών της στην Άνω Βουλή, κάτι που σημαίνει ότι στο εξής θα χρειάζεται την υποστήριξη των μελών της αντιπολίτευσης στη Γερουσία, σύμφωνα με έξιτ πολ που μετέδωσε το ολλανδικό τηλεοπτικό NOS μετά τις τοπικές εκλογές οι οποίες διεξήχθησαν χθες στη χώρα. Ο Ολλανδός πρωθυπουργός Μαρκ Ρούτε είχε πάντως δηλώσει ήδη πριν από τη διεξαγωγή της ψηφοφορίας ότι η κυβέρνησή του θα συνεχίσει το έργο της, αψηφώντας ενδεχόμενο αρνητικό αποτέλεσμα, και δεν θα προκηρύξει πρόωρες βουλευτικές εκλογές.