Live τώρα    
ΜΠΑΣΚΕΤ - ΕΘΝΙΚΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ / Μπάσκετ: "Αυτοκτονία" (66-67) στη Χαλκίδα!
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΜΠΑΣΚΕΤ - ΕΘΝΙΚΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ / Μπάσκετ: "Αυτοκτονία" (66-67) στη Χαλκίδα!

Την πιο μεγάλη ευκαιρία να πετύχει μια ιστορική νίκη, αλλά και να προκριθεί από τώρα στο Ευρωμπάσκετ 2017, έχασε η Εθνική μας ομάδα γυναικών. Οι κοπέλες του Κώστα Κεραμίδα "αυτοκτόνησαν" στη Χαλκίδα, καθώς ηττήθηκαν 66-67 από τη Ρωσία, αν και 5' πριν από τέλος είχαν προηγηθεί με 10 πόντους διαφορά (64-54)!

Στο τελευταίο κρίσιμο πεντάλεπτο χρειάστηκε να βγει εκτός αγώνα για 2-3 λεπτά λόγω τραυματισμού η κορυφαία Ελληνίδα παίκτρια Εβίνα Μάλτση, η ελληνική ομάδα έχασε τον ρυθμό της και οι Ρωσίδες μ' ένα σερί 0-9 μείωσαν 64-63 και ένα λεπτό πριν από τη λήξη ισοφάρισαν 66-66. Στην τελευταία ρωσική επίθεση η Οσίποβα κέρδισε φάουλ, ενώ απέμενε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο (!), ευστόχησε στη δεύτερη βολή και έγραψε το τελικό 66-67. Τα δεκάλεπτα: 11-15, 32-31, 53-31, 66-67

ΕΛΛΑΔΑ: Σταυρίδου, Δημητράκου 18 (1), Χατζηνικολάου 7, Μάλτση 22 (2), Παπαμιχαήλ 4, Λύμουρα, Σωτηρίου 4, Κοσμά, Σπανού 9, Καλτσίδου 2.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0