Οι απουσίες των Σχορτσανίτη - Βασιλειάδη έχουν "μικρύνει" πολύ τον ΠΑΟΚ, που χθες γνώρισε βαριά ήττα για την 19η αγωνιστική της Μπάσκετ Λιγκ από τον Κολοσσό στη Ρόδο. Οι γηπεδούχοι πήραν από την αρχή του ματς διψήφιες διαφορές, με τον ΠΑΟΚ να σουτάρει περισσότερα τρίποντα (10/28) από δίποντα, όπου είχε τραγικό ποσοστό (6/24!). Τα δεκάλεπτα: 24-11, 40-25, 59-37, 74-56.
Αντίθετα, ο Άρης πέτυχε την πέμπτη διαδοχική του νίκη συντρίβοντας τον Κόροιβο 99-56 και παίρνοντας "εκδίκηση" για την ήττα του πρώτου γύρου στην Αμαλιάδα. Τα δεκάλεπτα: 22-17, 51-32, 75-44, 99-56.
Στο "Ζηρίνειο" η Κηφισιά, αν και βρισκόταν πίσω στο σκορ μέχρι την τελευταία περίοδο, τελικά πήρε τη νίκη κόντρα στην Καβάλα με 83-79 και εδραιώθηκε στην πέμπτη θέση της βαθμολογίας. Τα δεκάλεπτα: 16-22, 38-48, 61-63, 83-79.
Σήμερα διεξάγονται οι συναντήσεις: 4.00 μ.μ. Ρέθυμνο - Λαύριο, 5.00 μ.μ. Ολυμπιακός - Τρίκαλα, 7.00 μ.μ. Απόλλων Π. - ΑΕΚ, Παναθηναϊκός - Αρκαδικός.