Μετά από περίπου τέσσερις μήνες, ο Λευτέρης Μποχωρίδης συμμετείχε κανονικά χθες σε ολόκληρο το πρόγραμμα της προπόνησης της ομάδας μπάσκετ του Παναθηναϊκού. Ο Μποχωρίδης είχε τραυματιστεί στο φιλικό του Παναθηναϊκού με την Παρτίζαν Βελιγραδίου τον περασμένο Σεπτέμβριο και απουσίαζε από τις υποχρεώσεις του "τριφυλλιού" όλο αυτό το διάστημα.
Ο 21χρονος πλέι μέικρ προπονούνταν ατομικά εδώ και τρεις εβδομάδες, ωστόσο μόνο χθες συμμετείχε κανονικά σε όλο το πρόγραμμα της προπόνησης των "πρασίνων", σε αντίθεση με τον Νίκο Παππά, που τραυματίστηκε ξανά και έκανε θεραπεία. Ο Παππάς υπέστη θλάση στο δεξί γαστροκνήμιο στο ματς με την Κηφισιά, θα απουσιάσει στον αγώνα της Ευρωλίγκας με τον Ερυθρό Αστέρα και κάνει αγώνα δρόμου για να επιστρέψει όσο το δυνατόν γρηγορότερα.