Live τώρα    
ΥΦΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ - ΚΕΔΕ / Εποιδομητική η συνάντηση του Στ. Κοντονή με τον Γ. Πατούλη
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΥΦΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ - ΚΕΔΕ / Εποιδομητική η συνάντηση του Στ. Κοντονή με τον Γ. Πατούλη

Την παράταση της προθεσμίας για την αδειοδότηση των αθλητικών εγκαταστάσεων, από 30 Ιουνίου, τουλάχιστον μέχρι το τέλος του έτους, υποσχέθηκαν ο υφυπουργός Αθλητισμού Σταύρος Κοντονής και ο γγΑ Τζούλιος Συναδινός στον πρόεδρο της ΚΕΔΕ, Γιώργο Πατούλη, που τους επισκέφτηκε χθες. Η ηγεσία του υπουργείου δεσμεύτηκε να υπάρξει εκ μέρους της άμεσα ρύθμιση για την παράταση της προθεσμίας αδειοδότησης, ενώ οι δύο πλευρές συμφώνησαν για την αναγκαιότητα στήριξης του μαζικού αθλητισμού στους δήμους, αλλά και στο άνοιγμα των αθλητικών ολυμπιακών εγκαταστάσεων.

Παράλληλα ο Σταύρος Κοντονής αποδέχτηκε την πρόταση για σύσταση κοινής επιτροπής μεταξύ του υπουργείου και της ΚΕΔΕ, προκειμένου να αναπροσαρμοστούν οι προβλεπόμενες τεχνικές προδιαγραφές για την αδειοδότηση των αθλητικών εγκαταστάσεων, αλλά και να διερευνηθεί η δυνατότητα χρηματοδότησης των δήμων γι' αυτόν τον σκοπό. Από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ επεσήμανε ότι, πρόκειται για αθλητικές εγκαταστάσεις, που παραδόθηκαν προ δεκαπενταετίας στους δήμους από τη ΓΓΑ και τον Οργανισμό Σχολικών Κτηρίων και οι τεχνικές τους προδιαγραφές σήμερα θεωρούνται ανεπαρκείς.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0