Με πανηγυρικό τρόπο δικαιώθηκαν οι χειρισμοί της κυβέρνησης και ειδικότερα του υφυπουργού Αθλητισμού Σταύρου Κοντονή με την ψήφιση του νομοσχεδίου "Επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της βίας στον αθλητισμό και άλλες διατάξεις". Οι... "Κασσάνδρες", που -προκειμένου να σταματήσει το νομοθετικό έργο της κυβέρνησης- "προφήτευαν" τον αποκλεισμό του ελληνικού ποδοσφαίρου από τις διεθνείς διοργανώσεις διαψεύστηκαν παταγωδώς, αφού τόσο η ΟΥΕΦΑ, όσο κι η ΦΙΦΑ δεν δείχνουν να βρίσκονται στην ίδια γραμμή με την... ΕΠΟ!
Αρχικά, την Πέμπτη έφτασε στο γραφείο του υφυπουργού Αθλητισμού επιστολή της ΟΥΕΦΑ με την υπογραφή του γενικού γραμματέα της Τζιάνι Ινφαντίνο, που μεταξύ άλλων σημείωνε: "Παρακαλούμε να γνωρίζετε ότι η ΟΥΕΦΑ είναι έτοιμη με σεβασμό να βοηθήσει σε οποιαδήποτε περαιτέρω αναθεώρηση της ελληνικής αθλητικής νομοθεσίας".
"Δεν σήμαινει τίποτα αυτή η επιστολή της ΟΥΕΦΑ. Τον τελευταίο λόγο τον έχει η ΦΙΦΑ" έλεγαν -και... έγραφαν- αμέσως μετά τα "παπαγαλάκια", για να έρθει την Παρασκεύη το τελειωτικό "χτύπημα", με την κοινή επιστολή των δύο διεθνών θεσμών του ποδοσφαίρου. Την επιστολή υπογράφουν οι γενικοί γραμματείς της ΦΙΦΑ, Ζερόμ Βάλκε και της ΟΥΕΦΑ και με αυτή οι διεθνείς ομοσπονδίες αποδέχονται ως έχει τη διάταξη του νόμου περί τακτικών δικαστών, διάταξη με την οποία διαφωνούσε η ΕΠΟ, ζητώντας παράλληλα να γίνουν σεβαστές οι αρμοδιότητες και η ανεξαρτησία της ΕΠΟ.
Αναλυτικά η επιστολή:
"Αγαπητέ κ. Κοντονή,
Επιβεβαιώνουμε παραλαβή της επιστολής σας με ημερομηνία 8 Μαΐου 2015 με την οποία αποστείλατε στη ΦΙΦΑ και την ΟΥΕΦΑ αντίγραφο στην ελληνική γλώσσα του προαναφερόμενου νόμου, όπως τελικά υιοθετήθηκε από το ελληνικό Κοινοβούλιο και μία μετάφραση στα Αγγλικά του Άρθρου 5 και Άρθρου 15 παρ.2. Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι στην τελική εκδοχή του νόμου φαίνεται να λαμβάνονται υπόψη οι προτάσεις που προηγουμένως έγιναν από τη ΦΙΦΑ και την ΟΥΕΦΑ.
Συγχρόνως, και προς αποφυγή αμφιβολιών, θα επαναλάβουμε ότι κάθε περαιτέρω απόπειρα υπονόμευσης των νόμιμων αρμοδιοτήτων της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας θα αντιμετωπιστεί με ισχυρή αντίσταση από τη ΦΙΦΑ και την ΟΥΕΦΑ. Σχετικώς, επιθυμούμε να σας ενημερώσουμε ότι η ΦΙΦΑ και η ΟΥΕΦΑ θα παρακολουθούν στενά την εφαρμογή του νέου νόμου προκειμένου να διασφαλίσουν ότι η ανεξαρτησία της ΕΠΟ διατηρείται σε κάθε χρονική στιγμή και σε συμφωνία με τις αντίστοιχες διατάξεις των καταστατικών της ΦΙΦΑ και της ΟΥΕΦΑ. Σας ευχαριστούμε που λάβατε υπόψη σας τα παραπάνω και για τη συνεργασία σας σε αυτή τη διαδικασία".
Μετά το οριστικό... ναυάγιο των σεναρίων αποκλεισμού των ελληνικών ομάδων, ο Σταύρος Κοντονής προχώρησε σε γραπτή δήλωση, όπου μεταξύ άλλων τόνισε:
"Θέλω επίσης να δηλώσω προς κάθε κατεύθυνση ότι, και με τη δική μας σταθερή βούληση, η γόνιμη αυτή συνεργασία που για πρώτη φορά εγκαινιάσαμε θα συνεχιστεί, πάντα ειλικρινά και καλόπιστα, όσο κι αν αυτό ξενίζει ή ενοχλεί πολλούς, οι οποίοι έφτασαν μάλιστα στο σημείο ν' αμφισβητούν την αλήθεια των λόγων μας ή ακόμη και την ίδια την ύπαρξη αυτής της συνεργασίας και των συμφωνιών και συναινέσεων που στο πλαίσιό της επιτεύχθηκαν.
Αποδείχθηκε πλέον ότι ο 'μπαμπούλας', που εδώ και χρόνια χρησιμοποιήθηκε για να μη γίνουν αυτά που σύσσωμος ο υγιώς σκεπτόμενος αθλητικός κόσμος ξέρει ότι πρέπει να γίνουν στη χώρα μας, δεν υπάρχει. Εκεί που έδειχναν ότι υπάρχει 'μπαμπούλας', βρήκαμε μόνο κοινή βούληση να πάμε μπροστά. Αυτοί που τον επινόησαν έχουν κάθε λόγο να ανησυχούν".
Ν.Π.