Με το χάλκινο μετάλλιο επιστρέφει από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα πυγμαχίας νεανίδων της Ταϊβάν η Νίκη Πίτα. Η πρωταθλήτρια των 57κ. δεν κατάφερε να προκριθεί στον τελικό της κατηγορίας της, καθώς ηττήθηκε από την παγκόσμια πρωταθλήτρια και "ασημένια" Ολυμπιονίκη των νέων Ιταλίδα Ίρμα Τέστα. Είναι η πρώτη φορά που Ελληνίδα αθλήτρια ανεβαίνει σε βάθρο τέτοιας διοργάνωσης στην πυγμαχία.
Για να προκριθεί στις «4», η Πίτα απέκλεισε την Τουρκάλα Ουργκούγια και τη Ρουμάνα Γιορντάκε. Η 17χρονη πυγμάχος θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα της διεθνούς πυγμαχίας και έχει εντυπωσιάσει με την αγωνιστικότητά της. "Πρόκειται για ένα ακατέργαστο διαμάντι. Αγωνίστηκε με πάθος και πιστεύω ότι στο μέλλον θα κατακτήσει και άλλες πολλές διακρίσεις" δήλωσε ο προπονητής Νίκος Πλέας.