Στην τελική ευθεία για την ψήφισή του στη Βουλή βρίσκεται το αθλητικό νομοσχέδιο για την καταπολέμηση της βίας και της διαφθοράς στο ποδόσφαιρο. Την Πέμπτη ο Στ. Κοντονής επανέλαβε ότι είναι ανοικτός σε διάλογο και οι όποιες παρατηρήσεις των διεθνών θεσμών θα τεθούν υπ' όψη της Ολομέλειας της Βουλής, όπου θα μπει για ψήφιση την προσεχή Τετάρτη.
Το νομοσχέδιο συνάντησε ευρεία συναίνεση στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, ύστερα από τις νομοτεχνικές αλλαγές που επέφερε ο υφυπουργός. Αν και τα κόμματα της αντιπολίτευσης επιφυλάχθηκαν επί της αρχής (καθώς το νομοσχέδιο ρυθμίζει και επίμαχα ζητήματα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης), υπερψήφισαν τα περισσότερα άρθρα του (καταψήφισε επί της αρχής μόνο η Χρυσή Αυγή).
Το υφυπουργείο Αθλητισμού έστειλε μεταφρασμένες από το βράδυ της Πέμπτης τις τροποποιήσεις που έγιναν μετά και τις προτάσεις των φορέων, ειδικότερα δε τα όσα ειπώθηκαν στο ραντεβού της Τετάρτης παρόντος του Τζιάνι Ινφαντίνο, και πλέον αναμένονται οι παρατηρήσεις που θα κάνουν ΟΥΕΦΑ και ΦΙΦΑ.
Το κλίμα παραμένει συναινετικό, παρά την κινδυνολογία, και μάλιστα οι διεθνείς φορείς έστειλαν ευχαριστήρια απάντηση στη ΓΓΑ για την άμεση ανταπόκριση και την ηλεκτρονική αποστολή των νομοτεχνικών παρεμβάσεων. "Σας ευχαριστούμε για την άμεση ανταπόκρισή σας. Θα συνεργαστούμε με τη ΦΙΦΑ επί των προτάσεων και θα επανέλθουμε το συντομότερο" αναφέρει το e-mail, που έστειλε εκ μέρους της ΟΥΕΦΑ ο Πατρίκ Κομνηνός.
Αντίθετα η ΕΠΟ, με μακροσκελή της επιστολή, επιτέθηκε στον Σταύρο Κοντονή, αναφέροντας χαρακτηριστικά: "Ήρθε ο καιρός να πούμε ότι η απευκταία πιθανότητα να γίνει το ελληνικό ποδόσφαιρο ο απόκληρος της Ευρώπης είναι επιδίωξη του κ. Κοντονή. Αυτό δείχνουν οι πράξεις του. Αυτό μαρτυρούν οι αλλεπάλληλες ανακολουθίες του. Αυτό πιστοποιεί, πάνω απ' όλα, το διαρκές παιχνίδι με τις λέξεις. Ο κ. Κοντονής, ωστόσο, δεν παίζει με τις λέξεις. Παίζει με τη φωτιά!"
Βέβαια είναι πολύ αμφίβολο το αν και οι διεθνείς φορείς, που έχουν ενημερωθεί για τις δικαστικές περιπέτειες ανθρώπων της ΕΠΟ, έχουν την ίδια άποψη και είναι ακόμη πιο αμφίβολο το αν πλέον η ΕΠΟ μπορεί, κάτω και από τη δικαστική... σπάθη, να επιβάλει το όποιο "βέτο" της. Είναι προφανές ότι ελληνική κυβέρνηση συζητάει ουσιαστικά μόνο με την ΟΥΕΦΑ και τη ΦΙΦΑ.
Ο υφυπουργός Αθλητισμού απάντησε στην ΕΠΟ: "Ό,τι ανακοινώσαμε μετά την ακρόαση των φορέων, τα συμπεριλάβαμε όλα σε νομοτεχνικές προσθήκες στο νομοσχέδιο. Ακόμη και τη δήλωση για το αυτοδιοίκητο της ΕΠΟ, την περιλάβαμε στον Νόμο. Πώς τοποθετείται η ΕΠΟ με αυτό τον ανεύθυνο τρόπο, όταν η κυβέρνηση έχει υλοποιήσει όλα αυτά που είχε δηλώσει ότι θα κάνει δεκτά; Είναι προφανές ότι ακολουθούν όχι μόνο εκβιαστική, αλλά και παρελκυστική τακτική και έχουν την απόλυτη ευθύνη για ό,τι συμβεί. Ο μόνος λόγος για τον οποίο το ποδόσφαιρο έχει περιέλθει σε κίνδυνο, είναι η ανυποληψία λόγω της βίας και της διαφθοράς".