To καλύτερο δυνατό ξεκίνημα έκαναν οι Έλληνες πρωταθλητές της ενόργανης γυμναστικής στο Παγκόσμιο Κύπελλο στο Κότμπους, καθώς στην πρώτη μέρα των προκριματικών πήραν προκρίσεις για τέσσερις τελικούς.
Ο Λευτέρης Πετρούνιας στους κρίκους, ο Λευτέρης Κοσμίδης στο έδαφος, η Βάλια Πλυτά στους ασύμμετρους ζυγούς και η Αργυρώ Αφράτη στο άλμα θα έχουν τη δυνατότητα να παρουσιάσουν εκ νέου τα προγράμματά τους στους σημερινούς τελικούς και φυσικά να διεκδικήσουν μετάλλια. Ο Πετρούνιας ήταν πρώτος με 15,575 βαθμούς, η Πλυτά τρίτη με 13,466 βαθμούς, ο Κοσμίδης έκτος με 14,500 βαθμούς (32ος στο έδαφος ο Μαρκούσης με 13,450 βαθμούς) και η Αφράτη έβδομη με 13,750 βαθμούς.