Ο Ηρακλής έγινε η πρώτη ομάδα που προκρίθηκε στα ημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας, αφού νίκησε 4-3 στα πέναλτι τον Πανιώνιο (εκτελέστηκαν 12 πέναλτι), που στην κανονική διάρκεια του αγώνα και την παράταση είχε "ισοφαρίσει" το σκορ του πρώτου αγώνα (2-0). Το τελευταίο πέναλτι εκτέλεσε ο Κόρμπος και το απεκρουσε ο Χουάντερσον.
Ο Πανιώνιος προηγήθηκε στο 19' με πέναλτι - "φάντασμα", που κέρδισε από τον Χουάντερσον με "βουτιά" ο Κολοβός και το εκτέλεσε ο ίδιος. Οι "κυανέρυθροι" ήταν καλύτεροι στην αρχή του αγώνα και θα μπορούσαν να πετύχουν κι άλλο γκολ, που ήρθε τελικά με απρόσμενο τρόπο. Στις καθυστερήσεις του α' ημιχρόνου ο Μπουμάλ έπιασε μακρινό σουτ, με την μπάλα να κοντράρει σε αμυντικό και να "κρεμάει" τον Χουάντερσον.
Στο β' ημίχρονο ο Πανιώνιος έμεινε με 10 παίκτες στο 65΄ λόγω αποβολής του Μητρόπουλου (δεύτερη κίτρινη) και κάτι αντίστοιχο συνέβη και στον Ηρακλή, μετά την αποβολή του Περόνε στο 77' (δεύτερη κίτρινη για διαμαρτυρία). Στο 83' τραυματίστηκε ο τερματοφύλακας του Πανιωνίου Παπαδόπουλος και αντικαταστάθηκε από τον Γιαννακόπουλο. Κρατήθηκαν 13' καθυστέρησης στον κανονικό αγώνα, πριν από την παράταση, που δεν άλλαξε κάτι...
Η διαδικασία των πέναλτι: Ρομάνο (απόκρουση Γιαννακόπουλου), Οικονόμου (οριζόντιο δοκάρι), Κυριακίδης 0-1, Γκέζος 1-1, Χουάντερσον 1-2, Φούντας 2-2, Ζιάμπαρης (άουτ), Γιάννου 3-2, Πουρτουλίδης 3-3, Κολοβός (οριζόντιο δοκάρι), Τσιλιανίδης 3-4, Κόρμπος (απέκρουσε ο Χουάντερσον).
* Σήμερα θα διεξαχθούν άλλοι δύο αγώνες ρεβάνς: 4.00 μ.μ. Απόλλων Σμύρνης - Χανιά, 7.30 μ.μ. Ξάνθη - ΟΦΗ. Και οι δύο αναμετρήσεις είχαν λήξει ισόπαλες 1-1 στα πρώτα παιχνίδια.