Live τώρα    
ΓΙΟΥΡΟΠΑ ΛΙΓΚ / Γιουρόπα Λιγκ: Αποκλείστηκε με 2-2 ο Ολυμπιακός
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΓΙΟΥΡΟΠΑ ΛΙΓΚ / Γιουρόπα Λιγκ: Αποκλείστηκε με 2-2 ο Ολυμπιακός

Ο Ολυμπιακός δεν κατάφερε να αλλάξει την αγωνιστική του εικόνα, ήρθε ισόπαλος 2-2 με την ουκρανική Ντνίπρο στο "Γ. Καραϊσκάκης" και με το 2-0 του πρώτου αγώνα αποκλείστηκε από τη φάση των "16" του Γιουρόπα Λιγκ. Απογοητεύμενοι οι οπαδοί του Ολυμπιακού αποδοκίμασαν στο τέλος του ματς φωνάζοντας το... γνωστό: "Αλλιώς ονειρευόμαστε τον Ολυμπιακό"!

Η αναμέτρηση ξεκίνησε καλά για την ομάδα του Περέιρα, καθώς προηγήθηκε σχετικά νωρίς, αλλά νωρίς δέχτηκε και το εκτός έδρας γκολ των φιλοξενουμένων πληρώνοντας άλλη μια φορά τα λάθη της άμυνάς του. Στο 14' ο Μιλιβόγεβιτς έβγαλε κάθετη μπαλιά, ο Μήτρογλου νίκησε τον προσωπικό του αντίπαλο και με πλασέ νίκησε τον Μπόικο για το 1-0. Στο 22', μετά από χτύπημα φάουλ, ο Φεντέτσκι με κεφαλιά πέτυχε το 1-1 μετά από διπλή προσπάθεια (αρχικά απέκρουσε ο Ρομπέρτο) και έκανε "γολγοθά" την υπόθεση πρόκριση για τον Ολυμπιακό.

Στο 51' αποβλήθηκε με κόκκινη κάρτα ο Μιλιβόγεβιτς, που ανέτρεψε από πίσω τον Ματέους, που έφευγε στην αντεπίθεση, και εκεί ουσιαστικά ο Ολυμπιακός έχασε κάθε ελπίδα για την πρόκριση. Κι ενώ το ματς πήγαινε για ισοπαλία 1-1, στα τελευταία λεπτά μπήκαν δύο γκολ! Στο 89' ο Ολυμπιακός κέρδισε πέναλτι, όταν ο Φεντέτσκι ανέτρεψε τον Ντομίνγκες στην περιοχή. Το "θύμα" ευστόχησε και πέτυχε το 2-1. Πριν σταματήσουν οι πανηγυρισμοί, ο Κάλινιτς, στο τετ-α-τετ με τον Ρομπέρτο, ξεπέρασε τον Ισπανό τερματοφύλακα και έγραψε το 2-2.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0