Με τη μεγαλύτερη δυνατή ποινή τιμωρήθηκε ο Παναθηναϊκός για τα επεισόδια της Λεωφόρου στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό. Αφαίρεση τριών βαθμών από τον βαθμολογικό πίνακα, τιμωρία της έδρας για δύο αγωνιστικές (οι αναμετρήσεις κόντρα σε ΠΑΟΚ και Αστέρα Τρίπολης) και πρόστιμο 100.000 ευρώ ήταν η απόφαση της πειθαρχικής επιτροπής της Σούπερ Λιγκ.
Θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο πως η «πράσινη» ΠΑΕ θα ασκήσει έφεση για τη συγκεκριμένη απόφαση, που κρίνει εν πολλοίς και τη συνέχεια του φετινού πρωταθλήματος. Μάλιστα η απόφαση για την αφαίρεση των 3 βαθμών πάρθηκε από την επιτροπή κατά πλειοψηφία.