Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός απολογήθηκε χθες ενώπιον του αθλητικού δικαστή της Σούπερ Λιγκ, όπου παρουσίασε και επιστολή προς το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας, στη ΓΑΔΑ, την Αστυνομική Διεύθυνση Αθηνών που κοινοποιήθηκε στον Αθλητικό Εισαγγελέα Αθηνών Κωνσταντίνο Σιμιτζόγλου και τον υφυπουργό Αθλητισμού Σταύρο Κοντονή, με την οποία ζητούσε να γίνει το ματς χωρίς θεατές, αν ο Βαγγέλης Μαρινάκης καθόταν στον πάγκο του Ολυμπιακού! Η επιστολή, μεταξύ άλλων, αναφέρει:
"Επειδή σε περίπτωση που επιτρέψετε την παρακολούθηση του αγώνα εκ μέρους του προέδρου της φιλοξενούμενης ομάδας από τον πάγκο αυτής θεωρούμε ότι δεν μπορεί κανείς να εγγυηθεί την ασφαλή διεξαγωγή του αγώνα. Πρώτιστο μέλημα της διοικήσεως της ΠΑΕ Παναθηναϊκός είναι η διασφάλιση της διεξαγωγής του αγώνα εντός του αγωνιστικού χώρου και όχι πέριξ αυτού με τις προκλήσεις που επιλέγει να δημιουργήσει η ΠΑΕ Ολυμπιακός, τον πρόεδρο της οποίας θα θεωρήσουμε ηθικό αυτουργό σε πιθανές αντιδράσεις των φιλάθλων...
Επειδή ουδείς λόγος ασφαλείας συντρέχει για την τοποθέτηση του προέδρου της ΠΑΕ Ολυμπιακός στον πάγκο, αντίθετα, όπως διαπιστώθηκε και στη σύσκεψη από όλους τους λοιπούς συμμετέχοντες φορείς, η παρακολούθηση του αγώνα από τη διοίκηση της φιλοξενούμενης ομάδας στο καθορισθέν για τον σκοπό αυτό μπουθ αποτελεί το ενδεδειγμένο και επιβαλλόμενο μέτρο ασφαλείας. Ζητούμε σε περίπτωση να επιτρέψετε στον πρόεδρο του ΟΣΦΠ να παρακολουθήσει τον αγώνα από τον πάγκο των φιλοξενούμενων, ταυτόχρονα να προχωρήσετε στις δέουσες ενέργειες για τη μη προσέλευση των φιλάθλων εντός του γηπέδου, άλλως στην εκκένωση αυτού".