Περισσότερες από δυόμιση ώρες διήρκησε χθες η συνάντηση των εκπροσώπων του ΣΕΓΑΣ με τον υφυπουργό αθλητισμού Σταύρο Κοντονή. Ο πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ Κώστας Παναγόπουλος και οι συνεργάτες του ζήτησαν από τον υφυπουργό να επαναφέρει τη χρηματοδότη των ομοσπονδιών σε υψηλότερα επίπεδα, αλλά και την άμεση καταβολή μέρος της φετινής χρηματοδότησης, προκειμένου στο σύνολο τους οι ομοσπονδίες να μπορέσουν να λειτουργήσουν βάσει προγραμματισμού.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο θέμα των σταδίων με το ζήτημα του κλειστού της Παιανίας να φαίνεται πως βαίνει προς λύση, μετά και τη θετική τοποθέτηση της Περιφέρειας Αττικής, όπως επίσης και οι ανακατασκευές στο κλειστό προπονητήριο του ΟΑΚΑ. Παράλληλα ο ΣΕΓΑΣ ζήτησε ανακατασκευή στο Καυταντζόγλειο, στα στάδια της Λάρισας και των Τρικάλων, αλλά και τον εξοπλισμό του Πανθεσσαλικού σταδίου στον Βόλο. Τέλος, η ομοσπονδία στάθηκε στην ουσιαστική λειτουργία του ΕΚΑΕ, προκειμένου αθλητές και προπονητές να έχουν επιστημονική υποστήριξη, αλλά και στην απρόσκοπτη λειτουργία του ΕΣΚΑΝ.