Απορρίφθηκε η ένσταση του Ολυμπιακού για τον προημιτελικό του Κυπέλλου με τον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ, όπου οι «ερυθρόλευκοι» ηττήθηκαν με 77-76. Ο αθλητικός δικαστής του ΕΣΑΚΕ, που ασχολήθηκε με το θέμα, χαρακτήρισε την ένσταση "απαράδεκτη"!
Αναλυτικά η απόφαση: "Απορρίπτει την ένσταση της Ολυμπιακός ΣΦΠ ΚΑΕ, ως διατυπώθηκε στο Φ.Α. για την κατά παράβαση αποφάσεων του ΜΔΟ είσοδο στο γήπεδο του κ. Δ. Γιαννακόπουλου κατά τον αγώνα Κυπέλλου μεταξύ των ομάδων Παναθηναϊκός Α.Ο. - Ολυμπιακός ΣΦΠ της 9-10-2014, ως απαράδεκτη".
Οι Πειραιώτες είχαν καταθέσει ένσταση για αντικανονική διεξαγωγή της αναμέτρησης και ζητούσαν να πάρουν τη νίκη-πρόκριση "στα χαρτιά". Αιτία, κατά τους "ερυθρόλευκους", οι υπεράριθμοι φίλαθλοι που βρίσκονταν στο γήπεδο, αλλά και η παρουσία του τιμωρημένου από την ΕΦΙΠ Δημήτρη Γιαννακόπουλου στις εξέδρες σε παιχνίδι κεκλεισμένων των θυρών.