Το υπουργείο Υγείας στην ανακοίνωσή του ανέφερε ότι ο αριθμός των νοσηλευομένων στην εντατική μειώθηκε κατά 93 (3%), και ανέρχεται σε 2.868. Έχει επίσης μειωθεί στους 22.724 (από 23.208 χθες) ο αριθμός των ασθενών που νοσηλεύονται εκτός μονάδων εντατικής θεραπείας. Στο αποκορύφωμα της πανδημίας, στις 14 Απριλίου, οι νοσηλευόμενοι ασθενείς έφτασαν τους 32.292.
Η Γαλλία θα ξεκινήσει τη χαλάρωση των μέτρων, μετά από καραντίνα δύο μηνών, την Δευτέρα.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Στηρίξτε την έγκυρη και μαχητική ενημέρωση. Στηρίξτε την Αυγή. Μπείτε στο syndromes.avgi.gr και αποκτήστε ηλεκτρονική συνδρομή στο 50% της τιμής.