Live τώρα    
Ρεκόρ κωλοτούμπας από τον Αδ.Γεωργιάδη: Αν είχα στοιχεία θα πήγαινα στον Εισαγγελέα (Video)
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ρεκόρ κωλοτούμπας από τον Αδ.Γεωργιάδη: Αν είχα στοιχεία θα πήγαινα στον Εισαγγελέα (Video)

Έτσι με έκτακτη παρουσία του στο δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 και το Νίκο Χατζηνικολάου ο υπουργός ανάπτυξης ξεκαθάρισε πως "αν είχα στοιχεία θα είχα πάει στον εισαγγελέα".https://www.youtube.com/embed/71lhf7c48zM?rel=0&showinfo=0

"Όταν ο κ. Τσίπρας και ο κ. Πολάκης μπορούν να λένε ασταμάτητα τις χυδαιότητες ότι δήθεν δίκες μου αποφάσεις ή άλλων  ευνόησαν την εταιρία και άρα  είμαστε  διεφθαρμένοι με τον ίδιο ακριβώς τρόπο προσπάθησα να τους δείξω ότι θα μπορούσε η κατηγορία να γυρίσει εναντίον τους", εξήγησε στην συνέχεια ο Ά. Γεωργιάδης, σπάζοντας κάθε ρεκόρ... αυθημερόν κυβίστησης.

ΣΥΡΙΖΑ: Ο κ. Μητσοτάκης ή στέλνει σπίτι του τον κ. Γεωργιάδη ή ταυτίζεται με αυτόν και τις αθλιότητές του

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0