Εκκενώθηκε σήμερα το απόγευμα το προξενείο των ΗΠΑ, στο Μιλάνο, εξαιτίας μιας απειλής για τοποθέτηση βόμβας στο κτίριο, όπως ανακοίνωσαν οι ιταλικές αστυνομικές αρχές.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της εφημερίδας "Κοριέρε ντέλα Σέρα" ο συναγερμός στο προξενείο σήμανε μετά τον εντοπισμό ενός ύποπτου δέματος, ενώ όπως αναφέρει το πρακτορείο Ansa, οι υπάλληλοι του προξενείου έλαβαν μια επιστολή που έκανε λόγο για "εκρηκτικό μηχανισμό" και ενημέρωσαν αμέσως την αστυνομία.
Προς το παρόν μέσα στο αμερικανικό προξενείο βρίσκονται οι αστυνομικές δυνάμεις, οι οποίες ερευνούν την υπόθεση, ενώ το προσωπικό παραμένει εκτός του κτιρίου.