Live τώρα    
Μετά τα "χειροκροτήματα" οι απολύσεις - 17 εργαζόμενοι του ν/σ Ιωαννίνων στο δρόμο
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Μετά τα "χειροκροτήματα" οι απολύσεις - 17 εργαζόμενοι του ν/σ Ιωαννίνων στο δρόμο

"Μια «κανονικότητα» που περιλαμβάνει εργασιακή ανασφάλεια, ελαστικές σχέσεις εργασίας, μειώσεις μισθών και απολύσεις".

"Τώρα που «η μπόρα της πανδημίας έχει κοπάσει», τα κυβερνητικά χειροκροτήματα για το προσωπικό των νοσοκομείων έπαψαν και τα σχέδια ιδιωτικοποίησης πτυχών του Εθνικού Συστήματος Υγείας αναθερμαίνονται -μεταξύ των οποίων και η ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών καθαριότητας των νοσοκομείων".

"Να μην το επιτρέψουμε, να μη λησμονήσουμε τον κόπο, την αγωνία και την υπερπροσπάθεια όσων βρέθηκαν στην πρώτη γραμμή όλο αυτό το διάστημα. Καλούμε την κυβέρνηση να προστατεύσει τις θέσεις όλων των εργαζομένων. Το υπουργείο Υγείας πρέπει να μεριμνήσει άμεσα για τους 17 εργαζόμενους και εργαζόμενες στην καθαριότητα του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ιωαννίνων"

"Στόχος μας πρέπει να είναι η σταθερή δουλειά για όλες και όλους, η ενδυνάμωση των δημόσιων δομών υγείας με μόνιμο προσωπικό και όχι οι απολύσεις και η διάλυση των δημόσιων νοσοκομείων σε όφελος των ιδιωτικών συμφερόντων."

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0