Για το πρωτοφανές αίτημα του πρώην προστατευόμενου μάρτυρα και νυν κατηγορούμενου στο σκάνδαλο της Novartis Ν. Μανιαδάκη να καταθέσει με δικηγόρο, μίλησε ο βουλευτής Θεόφιλος Ξανθόπουλος Στο Κόκκινο και τον Στάθη Σχινά.
Όπως είπε ο κ. Ξανθόπουλος, ο κ. Μανιαδάκης εξέφρασε ένα πρωτοφανές αίτημα, να καταθέσει με τον δικηγόρο του και προκάλεσε εντύπωση ότι η πλειοψηφία το εδέχθη.
Ωστόσο, μετά την νομική αντιπαράθεση που ακολούθησε (γιατί μάρτυρας δεν καταθέτει με συνήγορο) συνεχίστηκε απρόσκοπτα η εξέτασή του, χωρίς συνήγορο.