Για τον Νίκο Ανδρουλάκη δεν τίθεται θέμα καθώς "δεν υπάρχει θέμα στρατηγικής διαφοροποίησης για το Ν. Αδνρουλάκη». «Πάντα είχαμε ζωηρό διάλογο στο ΠΑΣΟΚ. Σημασία έχει ποιοι μένουν και μας χαιρετούν ή μας αποχαιρετούνε» πρόσθεσε με νόημα.
«Έχει άλλες επιλογές ο Π. Γερουλάνος» είπε ο κ. Κεγκέρογλου εκτιμώντας ότι θέλει να φτιάξει άλλο κόμμα.
Επίσης τον κατηγόρησε ότι «ακολουθεί οδηγίες των εταιρειών επικοινωνίας» και πάει όπου τον συμβουλεύουν.
«Δεν είπα ότι συμπορευόμαστε με τον Π. Γερουλάνο. Μέσα, έξω είναι. Και στο συνέδριο που ήταν μπήκε – βγήκε. Ήταν στις παρυφές».
Κατά τα άλλα παρά τις σοβαρές αντιδράσεις και το θέμα αλλαγής ηγεσίας που έθεσε χθες ο Παύλος Γερουλάνος στο συνέδριο θέλουν να πείσουν ότι «το κόμμα παραμένει μπετόν».
Τώρα τι «μπετόν» είναι αυτό, όπου η Γεννηματά απειλεί με διαγραφές και μιλά για υπονομεύσεις, ο Γερουλάνος θέτει θέμα ηγεσίας και ο Ανδρουλάκης ασκεί «έντονο διάλογο», μόνο το ΠΑΣΟΚ το καταλαβαίνει…
Φυλλοροεί και προσπαθούν να μας πείσουν ότι δυναμώνει…
Κατ. Μπρέγιαννη