Θεσσαλονίκη
Μια ακόμη Κυριακή της ταλαιπωρίας περιμένει αύριο τους εμπόρους της Θεσσαλονίκης που θα αποφασίσουν να ανοίξουν τα καταστήματά τους.Εξαιτίας του τριημέρου της (απε)αργίας της Πρωτομαγιάς, χθες πάρα πολλοί αποφάσισαν να εκμεταλλευτούν το τριήμερο και από το απόγευμα της Πέμπτης η πόλη άρχισε να αδειάζει από κόσμο. Ο Εμπορικός Σύλλογος, που σύμφωνα με πληροφορίες δέχτηκε τηλεφωνήματα διαμαρτυρίας από μέλη του για το άνοιγμα των καταστημάτων την Κυριακή, επί της ουσίας προέτρεψε τα μέλη του να μην ανοίξουν τα καταστήματά τους, αλλά δεν πήρε ξεκάθαρη απόφαση να παραμείνουν κλειστά την Κυριακή τα εμπορικά καταστήματα, προτείνοντας στα μέλη του να μην ανοίξουν τις επιχειρήσεις τους.
Πολλοί καταστηματάρχες, βλέποντας την ερημιά που επικρατούσε στα εμπορικά μαγαζιά την περασμένη Πέμπτη, όταν πολλοί έκλεισαν μηδενικό ταμείο, αποφάσισαν να μην ανοίξουν αύριο τις επιχειρήσεις τους, θεωρώντας «άδικο κόπο» το να δουλέψουν τη μόνη ημέρα που έχουν στη διάθεσή τους για να ξεκουραστούν. Ωστόσο, με δεδομένο ότι τα μεγάλα καταστήματα τύπου Zara, Attica κ.λπ., που βρίσκονται στην Τσιμισκή, θα ανοίξουν αύριο είναι βέβαιο ότι αρκετοί θα μπουν σε δεύτερες σκέψεις και θα υποκύψουν στο δίλημμα, ανοίγοντας και τις δικές τους μικρές επιχειρήσεις, επειδή χρειάζονται και το τελευταίο ευρώ...