Live τώρα    
Κατά τα λοιπά
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Κατά τα λοιπά

ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΠΑΪΚΟΥ

Τι να μας πει ο φόρος λίπους και τι να μας φτουρήσει;

Σιγά το λίπος το περισσευούμενο.

Φόρο τεστοστερόνης να βάλει ο Βαρουφάκης, να σου πω εγώ.

Καθώς η αντρίλα περισσεύει, ως γνωστόν, στα μέρη μας.

Ο Σαμαράς μονάχα να μην φοροδιαφύγει και ξεμπερδέψαμε με το χρέος.

Τονε προσέξατε πώς έγερνε μονόπαντα εκεί στο βήμα της Βουλής;

Ε, από τα βάρος ήτανε.

Δεν μπορώ να σας πω πού, αν ήμουνα ο Ζουράρης, θα σας το 'λεγα στα αρχαία και θα καθαρίζαμε.

Αισθάνομαι υπερήφανος, βέβαια. Και βαθιά συγκινημένος επίσης.

Που οι συνάδελφοί μου δημοσιογράφοι, οι τηλεοπτικοί κατά κύριο λόγο.

Έχουν αναδειχθεί σε διαπρεπείς αεροναυπηγούς.

Και σε μηχανικούς αεροσκαφών.

Και σε ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας.

Α ναι, και σε ψυχιάτρους, ψυχολόγους, ψυχαναλυτές, κι ό,τι άλλο ψυχο-τέτοιο υπάρχει τέλος πάντων.

Φύλλο και φτερό τονε κάνουνε καθημερινά τον τρελαμένο συγκυβερνήτη της Λουφτχάνσα.

Άσε που βάζουν στη θέση τους τους ειδικούς, όταν μας τα μασάνε.

Γι αυτό σου λέω, πανεπιστήμονες οι δικοί σου.

Με τους ΟΥΚάδες τι έγινε, παιδιά;

Αυτούς που ορέγονται την Πόλη και τη Αγιά Σοφιά.

Πέσανε τίποτα κεφάλια ή ακόμη;

Θα μου πεις, ο Καμμένος τρέχει να εισπράξει το εκατομμύριο από τον Πετρουλάκη.

Οπότε πού να τα προλάβει όλα; Δυο χέρια έχει ο άνθρωπος.

Κάντε κάτι με τους καναλάρχες, επειγόντως. Τώρα.

Κάντε κάτι με τις λίστες, Λαγκάρντ, Φαλσιανί, όπως θέλεις πες τις.

Επειγόντως. Τώρα.

Κάντε κάτι με τα 80 δισ. της Ελβετίας.

Επειγόντως. Τώρα.

Κάντε κάτι για τους μετανάστες δεύτερης γενιάς.

Επειγόντως. Τώρα.

Για όλα τ' άλλα, ο κόσμος καταλαβαίνει τις καθυστερήσεις.

Γι' αυτά όχι...

Αχ ρε Κυριάκο, παλιά ήσουνα σοβαρός.

Νεοφιλελεύθερος του κερατά μεν, σοβαρός δε.

Αν τώρα πας να παραβγείς του Άδωνη σε ανοησία καλπάζουσα.

Τι να σου πω, «είναι κι αυτή μια στάσις, νιώθεται».

Τον Καμμένο με την κορδέλα φαρδιά-πλατιά εκεί στη Νέα Υόρκη, τον καμαρώσατε;

Ήτανε λίγο αφότου προσέφερε στους Αμερικανούς τη συνεκμετάλλευση του Αιγαίου, 70-30 λέει.

Από τα -θαλάσσια- χωράφια του μπαμπά του, προφανώς.

Και κοίτα να δεις που του απορρίψανε την προσφορά οι αχάριστοι.

Εκτός πια κι αν μπερδεύτηκε και πάλι, και τους μίλησε για υδατάνθρακες.

Οπότε συνεκμετάλλευση μακαρονιών και χυλοπιτών τι να την κάνουμε, με το δίκιο τους οι χριστιανοί.

Εκεί που ο Τσίπρας δεν απαντάει καν στον Βενιζέλο στη Βουλή, ό,τι καλύτερο.

Και ευστοχότερο. Και δολοφονικότερο.

Σου λέει, μεγάλε, πάρ' το απόφαση. Απλώς δεν υπάρχεις.

Καλή και πρόσβαρη η εξεταστική για το Μνημόνιο, στην ώρα της δε.

Όμως, παιδιά, και ο Καραμανλής μέσα, μην τρελαθούμε.

Εκείνη η φωτογραφία, με το 4χρονο κοριτσάκι στη Συρία.

Με ψηλά τα χέρια μπροστά στην κάμερα, που την πέρασε για όπλο.

Συγκλονιστική, σπαρακτικά συγκλονιστική.

Στα μέτρα του πολιτισμού μας. Και των ενοχών μας.

Στραβώσανε, μαθαίνουμε, στις Βρυξέλλες και στο Βερολίνο.

Για τα διαρκή πήγαιν' - έλα των δικών μας σε Μόσχα και Πεκίνο.

Ξύδι...

Ε λοιπόν, ναι, στη Γερμανία δεν υπάρχει μονάχα ο Σόιμπλε, ούτε μονάχα η "Bild".

Υπάρχουν, όπως είδαμε, και κάποια κανάλια που τολμούν.

Και κόσμος από κάτω που επιβραβεύει το τσαγανό τους.

Αν υπήρχε περίπτωση να βλέπαμε και στην Ελλάδα κάτι αντιστρόφως ανάλογο;

Άσε, καλύτερα μη ρωτάς.

Ευκαιρία πάντως, ευκαιρία να ξαναδούμε τον άκριτο αντιγερμανισμό κάποιων από μας.

Ή, τουλάχιστον, να τον προσανατολίσουμε δημιουργικότερα.

Και κάπως πιο στοχευμένα, αν γίνεται...

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0