Live τώρα    
Ο Αρ. Μπαλτάς υποδέχτηκε τους διαδηλωτές
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ο Αρ. Μπαλτάς υποδέχτηκε τους διαδηλωτές

Ο υπουργός Παιδείας και όχι ΜΑΤ και δακρυγόνα υποδέχτηκαν φοιτητές που χθες πραγματοποίησαν διαδήλωση στο υπουργείο Παιδείας. Ο Αρ. Μπαλτάς έδωσε εντολή να ανοίξουν οι πύλες του υπουργείου στους διαδηλωτές, οι οποίοι μπήκαν στον προαύλιο χώρο και στη συνέχεια ο υπουργός Παιδείας τους δέχτηκε στην κεντρική αίθουσα εκδηλώσεων.

Ο Α. Μπαλτάς, απαντώντας σε αιτήματα που του τέθηκαν, επανέλαβε τη δέσμευση για κατάργηση των Συμβουλίων Ιδρυμάτων και κάθε νομοθετικής πράξης που οδηγεί σε διαγραφή φοιτητών. Επίσης, δήλωσε ότι θα καταβληθεί κάθε προσπάθεια για την αντιμετώπιση των προβλημάτων καθαριότητας και φύλαξης των ΑΕΙ, καθώς και σίτισης και στέγασης των φοιτητών. Μάλιστα, ο υπουργός Παιδείας, δήλωσε ότι «μας αρέσουν οι κινητοποιήσεις στον βαθμό που απαιτούν πράγματα που μπορούν να γίνουν».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0