Την ενίσχυση των ΑΠΕ και όχι του λιγνίτη ζητούν οι Οικολόγοι Πράσινοι. Με αφορμή τη συζήτηση για τα τιμολόγια της ΔΕΗ, το κόμμα υποστηρίζει πως η στροφή στις ΑΠΕ μπορεί να φέρει επενδύσεις και να μειώσει το περιβαλλοντικό κόστος.
Αναλυτικότερα, το κόμμα σημειώνει ότι "η συσκότιση των πολιτών σχετικά με τη χρηματοδότηση των ΑΠΕ, αποκρύβοντας την έμμεση ή άμεση χρηματοδότηση του λιγνίτη και των βρόμικων βιομηχανιών, κρατάει τη χώρα πίσω σε θέματα σύγχρονων επενδύσεων, που μπορούν να αποφέρουν σημαντική έλξη ξένων και εγχώριων κεφαλαίων, θέσεων εργασίας και μείωση των εισαγωγών καυσίμων".