Σε επιφυλακή έχει τεθεί η τροχαία για την έξοδο των εκδρομέων του τριημέρου της Καθαρής Δευτέρας. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της αστυνομίας, στο πλαίσιο των μέτρων για τη διευκόλυνση των εκδρομέων, θα ισχύει η απαγόρευση κίνησης φορτηγών αυτοκινήτων ωφέλιμου φορτίου άνω του 1,5 τόνου. Συγκεκριμένα σήμερα θα απαγορεύεται η κίνηση των φορτηγών αυτών για το ρεύμα εξόδου από τις 08.00 το πρωί έως τις 13.00 το μεσημέρι και την Καθαρά Δευτέρα (23.2.2015) για το ρεύμα εισόδου από τις 15.00 έως τις 21.00.
Σε επιφυλακή η Τροχαία για την Καθαρά Δευτέρα