Στο στόχαστρο εκκλησιαστικών κύκλων και της ακροδεξιάς, εκτός από τα έργα τέχνης στην Εθνική Πινακοθήκη, βρίσκεται και ο δημοφιλής κωμικός Χριστόφορος Ζαραλίκος, ο οποίος πραγματοποιεί περιοδεία σε όλη την Ελλάδα για την καινούργια του παράσταση «Και εγώ υπάλληλος είμαι».
Ο Χριστόφορος Ζαραλίκος εμφανίζεται στην αφίσα της παράστασης φορώντας ακάνθινο στεφάνι και χιτώνα, ενώ κρατάει χρήματα. Η εικόνα αυτή έχει προκαλέσει αντιδράσεις από ακραίους κύκλους, οι οποίοι την χαρακτηρίζουν «βλασφημία» και οργανώνονται έξω από τα θέατρα όπου πραγματοποιούνται οι παραστάσεις, με σκοπό να τις εμποδίσουν.

Μέχρι στιγμής έχουν καταφέρει να ακυρώσουν δύο παραστάσεις σε δημοτικούς χώρους μετά από καταγγελίες των τοπικών μητροπολιτών, στο Αγρίνιο και στα Τρίκαλα, ενώ επεισόδια σημειώθηκαν στις παραστάσεις στη Βέροια και στην Καβάλα.
Κάλεσμα διαμαρτυρίας απευθύνουν ακραίοι χριστιανικοί κύκλοι για τη σημερινή παράσταση (Δευτέρα 17/03) στο Αριστοτέλειον στη Θεσσαλονίκη.
Μεταξύ αυτών και ο βουλευτής της Νίκης, Νίκος Παπαδόπουλος, ο οποίος βανδάλισε τα έργα τέχνης στην Εθνική Πινακοθήκη.
«Ορισμένοι, στο όνομα της “ελευθερίας της έκφρασης”, επιλέγουν να χλευάσουν και να βεβηλώσουν, γνωρίζοντας πολύ καλά ότι αυτό προκαλεί τη δικαιολογημένη οργή των πιστών ανθρώπων» έγραψε μεταξύ άλλων σε ανάρτησή του.
Αγαπητοί φίλοι.. φίλες χαίρετε εν Κυρίω!
— ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ (@nikos71papad) March 17, 2025
Το τελευταίο διάστημα γινόμαστε μάρτυρες μιας συνεχούς προσπάθειας να προσβληθεί ό,τι πιο ιερό έχουμε ως λαός: η Πίστη μας, οι αξίες μας, η παράδοσή μας. Ορισμένοι, στο όνομα της “ελευθερίας της έκφρασης”, επιλέγουν να χλευάσουν και να… pic.twitter.com/8eDm1KQnyz
Σημειώνεται ότι το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών καταδίκασε τις αποφάσεις και τις ενέργειες για ακύρωση των παραστάσεων του Χριστόφορου Ζαραλίκου, τονίζοντας πως οι θεατρικοί οργανισμοί δεν πρέπει να λειτουργούν ως μηχανισμοί λογοκρισίας, αλλά να στηρίζουν και να προωθούν την καλλιτεχνική έκφραση.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών (ΣΕΗ), το ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου προχώρησε στην ακύρωση της παράστασης λόγω αντιδράσεων που προήλθαν από την εκκλησία, εξαιτίας του περιεχομένου της.