Στη ζωή δεν προχωράμε με τα Ναι, αλλά με τα Όχι. Αυτό έχει δείξει η ίδια η Ιστορία. Όχι, λοιπόν, γιατί το Ναι το βιώσαμε για τα καλά την τελευταία πενταετία. Ένα Όχι που δεν σηματοδοτεί την περιθωριοποίησή μας, όπως ουρλιάζουν τα ΜΜΕ, αλλά την αξιοπρέπειά μας.